4 Şubat 2009 Çarşamba


























"Muhsin Bilge'nin Emeklilik ve Doğumgünü Partisi"



Muhsin Amca'nın (Muhsin Bilge) Noter'den Emekliliği ve aynı zamanda Doğumgünü için düzenlenen süpriz partiden görüntüler...

Pastayı bana sipariş veren ve fotoğraflarda da taşıyan güzel hatun da benim 25 yıllık arkadaşım Aslı Bilge.

Aslı'dan aldığım parti sonrası dedikodularına göre, davetliler arasında bulunan Hollanda Konsolosluğu çalışanlarından biri, pastamın üzerindeki Van Gogh "Yıldızlı Gece" uygulamasını baskı zannetmiş.

Bundan daha büyük kompliman olamazdı benim için; çok mutlu oldum...
Nice mutlu, sağlıklı, Emeklilik yaşlarına Muhsin Amca :)






























2 yorum:

Wise Girl Goes Around the World dedi ki...

İrem'in pastası inanılmaz sükse yaptı. O kadar enteresan bir pasta olmuştu ki konuklar uzun süre pastayı seyrettiler. Parti sonrası dedikodularında küçük bir düzeltme yapayım, Hollanda Konsolosluğu Kültür Ataşesi arkadaşımız pastanın üzerinde Van Gogh'u görünce pastanın ikinci dilimini ben isterim ne de olsa benim ülkemin ressamı diye tutturdu. Pastanın üstünü baskı zanneden ise Saim Erken isimli ünlü bir ressamdı! Baskı değil el yapımı olduğunu söylediğimde küçük dilini yutuyordu az kalsın :))

Adsız dedi ki...

hayal gucu, yaraticilik, emek, sunum ve sevgi....hepsini biraraya getirip ortaya sanat eserine benzeyen urunler cikariyor canim arkadasim. eline koluna ruhuna saglik!

ben hayranlikla izlemeye devam edecegim

bu arada benim fantezim hususunda da calismaya basladigini umut ediyorum.... ;-)

demet