8 Şubat 2009 Pazar

















Ali Deniz'in Uçak Pastası

Saint Benoit denilince aklima gelen bir iki isimden biri de Zeynep Arıkanlı. Derslerdeki olağanüstü başarısının yanısıra, aynı zamanda çok sosyal ve inanılmaz taklit yeteneği olan, yaptığı taklitleri, pek değerli hocalarımızın aslını aratmayan, nadide bir yetenek abidesi idi adeta Zeynep. Üniversite yıllarından sonra izini kaybetmiştim, derken facebook sayesinde tekrar buldum. Zeynep şu an Fransa'da doktorasını bitirmeye çalışan, cevval bir Galatasaray Üniversitesi Öğretim Görevlisi efenim...

Onca zaman darlığına rağmen, üşenmeyip benim pastalarıma ve yazılarıma keyifli ve motive edici yorumlar yapmaktan geri kalmayan Zeynep, son hamlesi ile keyfimi beşe katladı desem abartmış olmam. Sevgili yeğeni için bir doğumgünü pastası siparişi vermişti bana bir ay kadar önce (Fransa'da idi o zaman üstelik). Ali Deniz 3 yaşına girecekti ve hayalindeki pasta da "Üzerinde Arabalar Olan Yeşil Bir Uçak Pasta" idi!

Bu yaşta böyle bir hayalgücüne hayret ederken, büyüklerin bile bu kadar spesifik tarif vermemelerine şaşmıştım doğruyu söylemek gerekirse... Ali Deniz, verdiği tarifle benim işimi kolaylaştırmıştı; geriye tek bir şey kalıyordu o da hayalini hayata geçirmek...

İşte bu fotoğraflar Ali Deniz'İn doğumgününde çekilmiş o fotoğraflar... Ali Deniz pastasını ve üzerindeki Şimşek Mc Queen arabasını çok beğendi. Onu böyle mutlu görmek de beni keyiflendirdi :)

Minik bir hayali gerçekleştirmenin mutluluğu ile izninizle bir hafta dağa kaçıyorum. Dönüşte yeni süprizlerle ben sevgili büyücünüz yine burada olacağım...

Görüşmek üzere :))



Hiç yorum yok: