25 Şubat 2009 Çarşamba

















Defne Misafir Ağırladı :)
Defne'nin Robert College Yuva'dan sınıf arkadaşları, öğretmenleri ile birlikte dün evimize ziyarete geldiler. Defne, hepi topu 1 saat içinde olup biten ev ziyaretinden çok memnun kaldı; heyecan içinde arkadaşlarına ve öğretmenlerine evimizi tanıttı, gezdirdi, odasını gösterdi. Ziyaret sona erdikten sonra da aynı heyecanla akşam babasına anlattı olup bitenleri.
Onun bu denli heyecanlanacağını ve sevineceğini tahmin ettiğim için ben de o güne özel bir şeyler hazırlamak istedim ve fotoğraflarda gördüğünüz kalpli kurabiyeleri hazırladım arkadaşları ve öğretmenlerine hediye olarak sunması için.
Saat 11:00-12:00 arası, yani okuldaki öğle yemeğinden hemen önce gerçekleşen ev ziyaretinin iştahlarını tıkamaması için de Defne ve arkadaşlarına meyve ikram etmeyi uygun buldum. Bu ara pek bir tutulan meyve sepeti sunumu da çocuklar için aklıda kalıcı ve sağlıklı bir seçim oldu zannederim. Meyve sepetini, o sabah taze taze hazırladım. Böyle bir sunum için ananas, çilek, kiwi ve taze kaşar peynirini tercih ettim.
Defne bu ziyaretten ve ev sahibesi rolünü oynamaktan inanılmaz keyif aldı. Şimdi de aynı rolü bir kez daha oynayacağı doğumgününü iple çekiyor!!!
Hepinize sevgilerimle....




Hiç yorum yok: