5 Ekim 2009 Pazartesi

Limoniçe ve Kurbaga Prensi

Geçtiğimiz haftalarda, "paramarka.com" adli ajanstan gelen bir mail ile "Cappy Limonata" için yeni bir karakter yaratmaya davet edildim..."Senden istediğimiz kendi limonun yaratman! Evet evet, kendi limonunu meşhur etmeni istiyoruz." diyorlardı. Bu mailin ardından önce bir telefon, sonra da içinde bir adet Cappy Limonata, bir adet limon, bir adet oyun hamuru (kokusu çoook kötüydü, kesin kanser yapar insanı) olan bir basın kiti geldi.

Cappy Limonata'yı Defne hemen açtı ama çok şekerli bulduğunnu söyleyerek içemedi. Sonra oyun hamuruna saldırdı ve "Aaa, anne bu bozuk galiba, ne kötü kokuyor, lastik gibi, iiiiiy," dedi. "Kızım zaten onlar sana değil bana geldi, sen elleme istersen" dedim ama yine de meraklı bakışlarını ve saldırgan parmaklarını Cappy Limonata kitinden uzaklaştıramadım.

Ben, bön bön Cappy Limonata'ya ve sarılar sarısı limona bakarken, Defne minik parmakları ile yukarda gördüğünüz karakteri oluşturmaya başlamıştı bile. Derken, oyuncaklarının arasından koşup bu çok sevdiğim saftirik kurbağayı getirdi ve limonun tepesine oturttu.

Ortaya çıkan görüntüye ben de ufak bir iki ekleme yapınca, "Kurbağa Prensine Aşık Cappy Limoniçe" yaratılmış oldu.

Paramarka.com'cular bu karakteri beğenir beğenmez bilinmez ama şurası kesin ki kızım ve ben bu hamurlu, oyuncaklı işten çooook keyif aldık!

Teşekkürler paramarka.com, teşekkürler Cappy Limonata!

Hiç yorum yok: