1 Mayıs 2009 Cuma
























Iyi ki Doğdun Pamir!!!


Saint-Benoit'dan sınıf arkadaşım sevgili Burcu'nun yakışıklı oğlu Pamir 5 Mayis'ta 4 yaşini bitiriyor. Pamir çok akıllı ve ne istediğini bilen bir çocuk. Nerden mi biliyorum; yukarıda gördüğünüz tasvir tamamen kendi isteği de ordan! Finiş çizgisini geçmek üzere olan Mc Queen, Kral'ın Chick Hicks tarafından yarış dışına itildiğini görünce bir anda duruyor ve gidip Kral'a yardım ediyor, birinci olup kupayı almak yerine. Burcu bana bu sahneyi ilk anlattığında biraz duraksamıştım açıkçası; Pamir'in isteğini nasıl görselleştirebilirim, diye. Ben ortaya çıkan sonuçtan memnun kaldım ama önemli olan Pamir'in beğenmesi tabii... Bakalım, onu da yarın göreceğiz...

Nice mutlu, sağlıklı, keyifli yaşlara Pamir!!!



2 yorum:

Unknown dedi ki...

Irem'cim,
Bu ozel dizyn pastalarla kesin uluslararasi bir yarismaya katilman gerektigini dusunuyorum...
Muhtesemdi, hem gorsellik, hem lezzet anlaminda...
Ellerine saglik sevgili dostum...
Burcu

Unknown dedi ki...

Irem'cim,
Bu ozel dizayn pastalarla uluslararasi bir yarismaya katilman gerektigini dusunuyorum...
Muhtesemdi, hem gorsellik, hem lezzet anlaminda...
Ellerine saglik dostum...
Sevgiler,
Burcu