16 Mayıs 2009 Cumartesi
























Duru - Bora'nın Partisi


Duru ve Bora ikizler ve Defne'Nin yuvadan sınıf arkadaşları. Bora geçen hafta sünnet oldu ve annesi Esma da de bu vesile ile ikizlerin ne zamandır istedikleri "Ev Partisi"ni düzenlemeye karar verdi.

Konsept ne olsun, nasıl yapalım diye düşünürken, Esma'Nın aklına kostüm partisi fikri geldi. Bu fikir benim işimi de kolaylaştırdı çünkü nasıl bir pasta yapmam gerektiğine karar veremiyordum! Esma, Bora'nın polis kostümü, Duru'nun ise peri kostümü giyeceğini, Mickey Mouse'u da çok sevdiklerini söyleyince, figürlerim de yavaş yavaş netlik kazanmaya başladı. Ben en çok arı figürünü sevdim; bakalım çocukların favorisi hangisi olacak?

Bu arada unutmadan, o renkli topları yapmama Defne çok yardım etti; şimdiden "Ben büyüyünce pastacı olacağım", demeye başladı bile :))



Hiç yorum yok: