3 Haziran 2011 Cuma




Defne 6 yaşında!


Kızımın doğumgünü geçeli 2 ay oldu ama ancak yükleyebildim fotoğraflarını :)

Tanrım yaşlanıyorum!

Pasta için bir hafta uğraştım desem... Üzerindeki her süs için (o gördüğünüz balonlar dahil) şekerhamurunu tek tek renklendirdim ve tek tek şekil verip kuruttum.

Pastayi doğumgününden bir gün önce hazırladım. üzerindeki kurdelayı önceden hazırlayıp kurutmuştum, diğer süsler gibi.

En alttaki hediye paketleri strafor, orasi pasta değil! En zor iş straforu şekerhamuru ile kaplamak oldu; yapışmıyor tabii strafora şekerhamuru.

Straforu kapladıktan sonra bir gece kurumaya bıraktım.

Ertesigün (doğumgünü) pastayi buzdolabından çıkarıp straforun üzerine yerleştirdim. Sonra da diğer süsleri koydum tek tek.

Bu kadar büyük bir pastayı hazırlamanın en zor bölümü saklamak!

Hava Mart sonu hala serin olduğu için, pastayı jelatinle sarıp balkona koydum doğumgünü partisine kadar. Yaz olsaydı yapamazdım bu pastayı; özel geniş buzdolabı gerek...

Pastanın içi ise badem krokan ve çikolatalı idi.

Prenses doğumgünü konseptimizden kurtulduğumuz için seviniyorum bakalım gelecek yıl ne isteyecek Defne kuş....

Sevgiyle kalın...

irem




Hiç yorum yok: