25 Haziran 2009 Perşembe













Çikolata Büyücüsü ve Kuvöz Arkadaşı'nın Doğumgünü Kutlaması




Bu hikaye, Bahadır ve benim büyük keyif aldığımız ve her doğumgünü kutlamasında masada bulunanalara defaten anlatmadan yapamadığımız, tanışıklığımızın eskiliğine dayanan, "tesadüfi" bir hikayedir.


Efenim, Bahadır da ben de Saint Benoit Fransız Lisesi mezunuyuz, üstelik de aynı yıl mezun olduk ama o yıllara dair ortak pek bir anımız olduğunu söyleyemeyeceğim. Daha sonra ikimiz de Boğaziçi Üniversitesi'nde okuduk ancak ben sosyal bilimler, Bahadır ise mühendislik fakültesinde idi. Yine yollarımız kesişmeyecekti eğer BÜMAK (Boğaziçi Üniversitesi Mağara Araştırma Klübü) olmasaydı. Iki doğa ve macera sever olarak beraber pek çok mağara kampına gittik, ateş başlarında nice sohbetler ettik. Derken, bir akşam okul çıkışında belediye otobüsünde yol arkadaşlığı ederken, her nedense doğumgünlerimizden konu açıldı. Sen nerede doğdun ben nerede doğdum derken, şaşkınlıkla birbirimize bakakaldık. Neden mi? İkimiz de 1972 yılında, ikimiz de 23 Haziran'da, ikimiz de İstanbul'da, ikimiz de Bakırköy Sosyal Sigortalar Hastanesi'nde doğmuştuk! Bu kadarla kalsa yine iyi. Ben sabaha karşı 02:00 sularında, Bahadır ise 06:00 civarında doğmuş. Bu da demek oluyor ki ikimiz de aynı yenidoğan odasında, belki de yanyana yatmışız :))


Hayat nasıl büyük bir oyun alanı; süprizleri ile bizi şaşırtmaya devam ediyor.


Hayatınızdan lezzetli süprizler eksik olmasın!




Bu vesile ile pasta sezonuna Eylül ayına kadar ara verdiğimi de buradan duyurmak istiyorum. Eylülde sizlerle yepyeni lezzet keşiflerinde buluşmak üzere!


Hoşçakalın, deniziniz, güneşiniz ve kışkırtıcı lezzetleriniz eksik olmasın!


Sevgiler.....


irem












Hiç yorum yok: