3 Nisan 2009 Cuma































Defne'nin Prensesler Pastası Özel Siparişi


Minik kuşum 26 Mart'ta 4. yaşını bitirdi; inanması zor ama artık kocaman ve de cin gibi bir kız oldu! Ona söz vermiştim: Bütün sınıf arkadaşları ile birlikte evde harika bir doğumgünü partisi düzenleyecektim. Bu partinin önemi, Defne'Nin bütün sınıf arkadaşları ile birlikte eğleneceği son doğumgünü partisi olması çünkü gelecek yıl hepsi farklı ilköğretim okullarının anasınıflarına başlayacak; dolayısı ile bugünlerde okul tanıtımları, mülakatlar, kuralar derken o okuldan öbürüne koşuşturup duruyoruz biz anne takımı.... Defne SEV İlköğretim Okulu'nun kurasını kazandı. Defne'Nin sınıf arkadaşı Doruk'un annesi Ayşula Hanım'ın dediği gibi, bizim parti aynı zamanda Defne'nin yeni okulunun kutlaması da olacak bir yandan.... E şimdi böyle bir doğumgününün pastası da sıradan bir pasta olamazdı. Defne'ye nasıl bir pasta istediğini sorduğumda bir türlü karar veremedi ve "Bütün prensesler olsun işte anne", diye kestirip attı!!! Hadiii, kolaysa yap bakalım annesi :) Ama yukarıdaki fotoğraflarda da gördüğünüz gibi, bu özel siparişin de üstesinden geldim sevgili pasta severler... Ayrıca çok da keyif aldım! Sizi bilmem ama ben en çok Uyuyan Güzel'in üç perisini ve de şatoyu sevdim... Bakalım Defne'nin davetlilerinin favorileri hangileri olacak...

Bol kahkahalı, çok eğlenceli ve lezzetli bir parti olması dileği ile...

Iyi ki doğurdum seni güzel kızım benim!








2 yorum:

Adsız dedi ki...

Muhteşem bir pasta olmuş İremim, bana da bir dilim ayırmayı unutma :) Defnem'e sağlıklı, mutlu ve çok eğlenceli yeni bir yaş diliyorum.
Sevgi ile kal...

gönül-den dedi ki...

Çok güzel olmuş, harika gözüküyor Taylan da çok beğendi hatta bu pastayı nasıl yediler diye merak etti
Defneye nice yıllar diliyorum.