21 Mart 2009 Cumartesi








Esma'nın Doğumgünü Pastası Süprizi


Bugün, Defne'nin yuvadan arkadaşı, şekerler şekeri Esma'cığın doğumgününü kutladık. Esma, adı gibi dünya güzeli bir kız; ne var ki bildiğiniz "prenses" kız çocuklarindan değil! Ben şimdiye kadar 3- 4 yaş civarında olup da prensesli doğumgünü pastası istemeyen kız çocuğu görmemiştim! Esma, parti evinde, kendine gösterilen alternatiflerin arasından
istikrarlı bir şekilde "Şimşek Mc Queen ve Mater"li pastayı istediğini söylemiş. Yani, bir anlık hevesle verilmiş bir karar değil onunki :)


Esma'nın annesi Elvan bana bütün bunları anlattığında şaşırıp kalmıştım. Ben bir prenses konseptli pasta hayal ederken yine bir Şimşek Mc Queen Pastası çıkmıştı karşıma. Ama bu kez Mater da isteniyordu yanında. Ben de bir önceki Şimşek Mc Queen Pastası tecrübemden hareketle ve daha farklı bir pasta yaratmak için bambaşka bir fon uyguladım. Çöl efekti verebilmek için şekerhamurunu toprak tonlarında renklendirmeyi tercih ettim ve etkiyi kuvvetlendirmek için de minik taş çikolatalar ve yine şekerhamurundan çalıştığım kaktüsler kullandım.


Esma, görünüşe göre pastasını beğendi :) Benim için daha güzel bir teşekkür olamazdı sanırım...


Elvan'cığım, çok güzel bir doğumgünü idi; Defne çok eğlendi ve hiç ayrılmak istemedi; bu güzel organizasyon için çok teşekkürler... Bu arada Lilliput Parti Evi'ne de ayrıca teşekkür etmek istiyorum sıcak ilgileri ve elleriyle hazırladıkları lezzetli ikramlar için...





Hiç yorum yok: